Fira Santa Eugenia

XL Fira Agrícola i Ramadera de Santa Eugènia (8-10 ABR)

L’Ajuntament de Santa Eugènia ha fet públic el programa de la XL Fira Agrícola i Ramadera, que tendrà lloc entre els dies 8 i 10 d’abril. El diumenge serà el gran dia. Jornada de fira que s’inaugurarà bé de matí, a les 8 h, i on es succeiran tota casta de mostres; d’ovelles, de ca de bestiar, d’artesans de pedra, ferro, ceràmica i més, de maquinària agrícola i de cotxes antics taujans. Per als més petits, ludoteca al pati de les escoles, tallers i al capvespre ballada popular per a finalitzar la jornada.

No obstant això, el programa continuarà amb més activitats programades durant tota la setmana amb el firó del dilluns 11, que comptarà amb activitats per a infants i persones majors, i el divendres 22 i el dissabte 23 amb més actes que donaran per finalitzat el programa d’enguany.

Des de l’Ajuntament es fa una crida als visitants perquè s’abstinguin d’estacionar els vehicles als carrers principals, ja que el perímetre del nucli urbà romandrà tancat a la circulació, i facin ús dels pàrquings senyalitzats.

Programa de la fira

exportar al Google Calendar