setmana mobilitat mtxi

Setmana de la Mobilitat a Marratxí (18-19 setembre)

Amb motiu de la Setmana Europea de la Mobilitat l’àrea de Mobilitat vol oferir dues activitats per tal que els més petits coneguin d’una forma divertida com circular en bicicleta.

Aquesta iniciativa va sorgir a Europa l’any 1999 i a partir de l’any 2000 va comptar amb el suport de la Comissió Europea. Se celebra cada any, del 16 al 22 de setembre, realitzant activitats per a promocionar la mobilitat sostenible i fomentant el desenvolupament de bones pràctiques i mesures permanents per a aconseguir una mobilitat més eficient.

Enguany baix el lema “Fes salut. Mou-te de manera sostenible”, aquesta edició  vol destacar que la mobilitat sostenible està vinculada a la seguretat i la salut de les persones.

Podeu consultar tota la informació al següent enllaç: http://mobilitat.marratxi.es

Setmana Mobilitat Marratxi