La nova marca permetrà identificar, distingir i protegir la ceràmica feta al municipi i, a més, englobarà totes les iniciatives artístiques i comercials que es facin al voltant de la ceràmica
L’Ajuntament de Marratxí ha presentat oficialment la marca ‘Ceràmica de Marratxí’ per unificar sota aquesta denominació la promoció i difusió de la vessant artística, comercial i turística de la ceràmica del municipi. Amb aquesta iniciativa, presentada al Museu del Fang i a la qual han assistit diversos ceramistes marratxiners, es pretén estructurar, aglutinar i realçar totes les iniciatives, projectes i recursos que formen part de la ceràmica de Marratxí com la Fira del Fang, el Museu, l’Escola de Ceràmica, la Biennal, etc., per tal de remarcar la tradició ollera del municipi que va arrancar al segle XVII.
La marca comptarà amb una web pròpia i tendrà una estratègia de promoció anual en diferents àmbits amb l’objectiu de posicionar la ceràmica local com a referent a l’illa de Mallorca i a més, subratllar la modernització realitzada pels ceramistes en les seves creacions a part de la ceràmica tradicional feta amb el fang propi.
Durant l’acte, s’ha presentat i s’ha pogut veure en primícia el curtmetratge promocional, ‘Un Nadal a casa’, dirigit per Miquel Àngel Duran que s’emetrà a les sales de cine, a les televisions autonòmiques i a les xarxes socials durant la campanya de Nadal.